söndag 19 februari 2012

Ett mirakulöst tillfrisknande...

Idag så vaknade Aliya och var pigg och det har fortsatt så hela dagen. När vi åt frukost så sa hon: Jag kan tänka mig att åka till Leos lekland eller busfabriken! =) Jag sa nej...
Idag har vi bakat frallor och slängt sopor och så har Aliya hjälpt mig att dammtorka. Det är väl nästan som busfabriken, eller? ;)

Sent igår kväll såg hon så här krasslig ut när hon vaknade vid tiotiden eller kanske ännu senare efter att ha sovit flera timmar.

Aliya klädde sig själv i morse som vanligt när hon är frisk 
Hon var som sagt pigg och glad även om hon fortfarande ser lite blek ut om nosen.

Aliya har sminkat sig själv och äter lite merci choklad. Jag tyckte att hon kunde få äta lite choklad idag då godiset inte smakade bra igår och då jag dessutom åt upp det mesta till Mello...

Så här glad blir man av choklad! =)

2 kommentarer:

  1. Vilken tur att hon mådde bättre idag! =) Slängt sopor och dammtorkat? Du kom då på riktigt skojiga saker att göra! Vilken elak mamma som utnyttjade tillfället då det stackars barnet var svagt efter sjukdomen, men arbetsvillig efter att ha spenderat den senaste veckan i sängen feberyr och illamående... ;)

    SvaraRadera
  2. Hon var inte nödbedd direkt... Hon pillade med papper i våra nya lampor och torkade där ingen annan når och sen kröp hon på golvet och torkade listerna :))) hon får absolut hjälpa till igen. Det gäller väl att passa på medan hjälpen kommer frivilligt! Vem vet hur länge det fortsätter??? ;)

    SvaraRadera