tisdag 14 februari 2012

Alla hjärtans dag

Aliya och jag planerade Gregers Alla hjärtansdag present förra veckan. Detta inhandlades.
Ett vitt linne ur David Beckhams kollektion för HM. (som jag måste byta imorgon då det var för stort, min man är tydligen stl. S i linnen)

Aliya tyckte inte att David Beckham kallingarna var så roliga utan hon ville att han skulle ha dom här istället, och så fick det bli! =) 
Aliya ville också göra en bok till Greger...

där mamman var tvungen att bidra med lite konst

men hon tecknade också lite själv. I en annan bok lämnade hon även tomma blad så Greger själv kunde teckna något fint...

Förra året så gav jag bara Greger ett fint kort på Alla hjärtans dag där jag hade skrivit något fint så i år fick jag detta av honom


Ett egenhändigt skrivet kort, eller lapp... Men då han nyss kom hem från Florida med jättefina vinter UGGS och Reebook ezytone så kände jag att det fick vara min Alla hjärtans dags present.


Gissa om jag blev förvånad när han drar fram det här!


Vad gömde sig i påsen?


Jo, ett gäng med rosa trosor!! Och...



Den här fina rosa outfiten!!! Nu ska jag bara klämma ut lillichi innan jag kan komma i dom fina presenterna! ;) Wiiho!!

Aliya fick en tidning av mig som jag smög ner i väskan innan hon åkte hem till sin pappa. Nu ska vi bara mysa i soffan!

1 kommentar: