tisdag 1 februari 2011

Väskorna är packade


Nu är det snart slut på den här veckan med lillan, men jag har haft henne en halv vecka extra den här gången så jag ska inte klaga! :)
I morgon startar klasserna på Engelskt Danscenter och på lördag natt kommer Mr hem efter 10 långa dagar i Spanien med jobbet. Jag längtar!!!

Jag packade den lilla blåa resväskan med kläder som Aliya ska ha med sig till farmor och farfar och sedan satte jag mig i köket och jobbade vidare med mina klasser. Jag hörde en massa ljud inifrån hennes rum/mitt vardagsrum, lådor drogs ut och det bökades och stökades, sen kom Aliya in i köket med prinsess ryggsäcken fullproppad med gosedjur och ville ha hjälp med att stänga blixtlåset. Vet faktiskt inte vad som är i axelväskan mer än snoddar (jag upptäckte att hela samlingen var borta från sitt vanliga ställe) men den är också proppfull.
Jag vet inte hur glada farmor och farfar kommer bli över all packning, men Aliya var i alla fall mycket nöjd!



1 kommentar:

  1. Åååå söta lilla tjejen! Klart hon måste packa det viktigaste själv! =)

    SvaraRadera