onsdag 3 oktober 2012

Ett paket kom med posten

Idag kom det ett stort paket med posten från Sundsvall. Det innehöll Phoenix Voxi påse som verkligen var varm och gosig. Får nog vänta med den tills det blir närmare noll grader...
Paketet innehöll också en jättefin Missoni lindex outfit till Aliya. Tack snälla moster!!! <3 p="p">

Här kan man också se Aliyas jätteglugg. Hon tappade sin andra tand igår!




Phoenix har precis börjat vända sig om på mage. Till en början så skedde detta bara på köksbordet, men nu har han också börjat vända sig i sitt gym. Här följer en liten filmsnutt på det hela!



Jag bestämde mig för att klippa mig lite kortare i förra veckan. Här kommer lite före och efter bilder.

Så här såg jag ut precis innan Zoki satte saxen i håret. Man ser det tunna hårfästet... ofördelaktigt ljus också... 

Så här snygg blev jag efter att Zoki klippt och stylat färdigt!

Experiment med att locka håret inför West Side Story audition i ett försök att se Latin Amerikansk ut...


Avslutar med lite bilder på den lilla killen! Ja och Aliyas tand. ;)

Här är den pyttelilla tanden!

Så här glad och exalterad är den lilla tjejen! Man kan skymta vuxentanden bakom hålet. Den sitter ännu längre in än den första tanden.

Glad kille som ligger på magen!


Våran lilla nallebjörn! <3 td="td">

1 kommentar:

  1. Ojojoj vilken fin tjej och mamma och lillkille!!! Kunde dock inte se filmen! Kanske testa att radera den och lägga in den igen, eller kan du se den? Vet inte varför jag inte kan se den?

    SvaraRadera