torsdag 23 augusti 2012

Liten storasyster och rosa katt

Har haft en så härlig morgon! Solen skiner, Greger gjorde Aliya redo för dagis och gick med henne dit. Jag vaknade så jag hann borsta hennes tänder, sedan vaknade Phoenix och då fick han lite mat sen tog vi en skön morgonprommis! Härliga tider!
Nu har jag "plankat" och duschat och LillP tar en liten tuppis. Om några timmar ska vi hämta Aliya och gå till Zoki för välbehövlig klippning.
Alldeles nyss tittade jag på lite gamla bilder på Aliya och vid 2,5 månader så satt hon och stod upp med hjälp. LillP är fortfarande nöjd med att ligga på ryggen och leka med sitt gym och suga på tummarna och pekfingrarna. =)

Aliya på matbordet 2,5 månader gammal

Hon kunde resa sig upp om jag drog upp henne i händerna


LillP har hittat leksakerna...

och har börjat mumsa på dom 

=)

Aliya och jag hittade äntligen tältet där hon kunde få den efterlängtade anskiktsmålningen i tisdags.

Förvandlingen börjar...

till en rosa katt...

Mycket förväntansfull tjej

Snaaaart klar...

Voila! 

Just ja! Nu ska jag visa vad planka är... Fick den här bilden skickad till mig av min kära man härom dagen med texten: -älskling, du är bild nummer två... ;)

men jag är i alla fall väldigt söt! =)

Nu har vi varit hos Zoki också. Lika fina som alltid när vi går därifrån! =)))





1 kommentar:

  1. Vilken fin liten kissekatt! =)

    Ja, Aliya var ju väldigt framåt. Men att ligga på rygg och suga på babygymet är ju helt ok det med ;)

    Gud vad jag skrattade åt plankan! =D Galet kul! Hihi!

    Vad fin Aliya blev i håret! Hur blev du då? ;)

    SvaraRadera