söndag 3 juni 2012

Phoenix en vecka gammal

Vår lilla kille har redan blivit en vecka gammal. Den här veckan har gått galet snabbt, om en vecka innan han föddes kändes som en månad så känns en vecka med honom som en dag.

Nu har alla kusinerna bott i denna fina overall 

Här följer en bildserie då vi upptäckte att Phoenix låg i pappas famn och hade skoj efter en måltid.














Då han äter stora mängder mat så blir det också stora laddningar i blöjan... Jag bytte två under dagen, där jag vid det första tillfället var tvungen att bada av honom i handfatet. När Greger kom hem efter träning så var det hans tur och han bar iväg sonen...

... så här! Jag höll på att skratta ihjäl mig, han såg så rolig ut där han hängde som en docka på armen helt lealös!

Greger hävdade att det var en bra metod då inget hade runnit, till skillnad från när jag bytte tidigare under dagen.

<3

Liiite svårt att fokusera... hm.. ser jag dubbelt...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar